23/05/2011: Últim dia de pràctiques, revisió final dels casos i CAD amb tutors de 6è.

Avui ja és el meu últim i em sap greu perquè hi ha moltes coses que no he pogut finalitzar però s’acaben les pràctiques i també la meva disponibilitat, ja que vaig haver pactar molt amb l’empresa on treballo per poder fer-les.

Primer que em reuneixo amb la meva tutora per tal de donar-li totes les proves diagnòstiques de tots els nens per guardar-les als seus expedients corresponents. També fem un repàs de tota la documentació que he generat jo, dictàmens i informes per revisar que tots segueixin la normativa actual i estiguin ben elaborats. Finalment fem un repàs de on s’han quedat totes les intervencions:

- Intervenció 1: queda pendent a final de curs explicar el cas a la CAD d’infantil i a la futura tutora si aquesta ja està assignada.

- Intervenció 2: avui hem fet la CAD a l’escola amb els tutors de 6è (l’exposo a continuació) i quedarà pendent la reunió de traspàs entre primària i secundària on assisteixen per part de l’escola; tutors, mestra d’educació especial de cicle superior i cap d’estudis; i per part de l’IES: tutors de 1r ESO (si ja estan assignats), psicopedagog del Centre i coordinador pedagògic; i per part de l’EAP la psicopedagoga referent de cada centre, que en aquest cas en ambdós és la meva tutora.

- Intervenció 3: aquest nen continuarà en seguiment per part de l’EAP valorant la seva evolució en l’adquisició del llenguatge i també tenint en compte les propostes mèdiques que se li han fet (operació de carnots).

- Intervenció 4: s’ha de fer la coordinació de final de curs amb el CDIAP per constatar el treball que des d’aquest recurs s’està fent amb el nen i després poder fer propostes de treball a l’escola a la CAD d’infantil de final de curs.

Comissió d’atenció a la diversitat de 6è

En aquesta assisteixen els tutors de 6è, la mestra d’educació especial de cicle superior, la cap d’estudis i l’EAP.

El seu objectiu és poder fer un repàs de la situació acadèmica que tots els alumnes de sisè, especialment d’aquells als que l’EAP ha realitzat dictamen o informe complementari de cada la seva nova incorporació a l’educació secundària.

Es dóna conformitat a tots els dictàmens i informes fets i es sol·licita a l’EAP que inicií seguiment a nivell social d’una alumna amb la qual aquest últim trimestre s’han detectat possibles problemes a nivell familiar.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada