14/o3/2011 : Valoració alumnes de 6è i coordinació amb la MEE de Cicle Superior

En aquesta mateixa setmana vaig tornar a anar a veure als alumnes de 6è per tal d’administrar-los la part B del TONI – 2. En aquesta ocasió tot va ser més ràpid ja que ells ja em coneixien i també sabien el funcionament de la prova.

En el moment de la correcció, vaig poder observar com en tots els casos el resultat de la part B era superior al de la part A, segurament degut a un efecte d’aprenentatge ja que ambdós parts tenen estructura i ítems semblants.

Aquest mateix dia, amb els resultats obtinguts amb el TONI – 2 vaig fer una coordinació amb la MEE de Cicle Superior, que a més és l’encarregada d’impartir les matèries instrumentals (llengua i matemàtiques) a aquests alumnes per tal de comentar conjuntament els resultats i que ella em facilités informació sobre el seu rendiment a classe a nivell d’hàbits de treball, d’actitud davant les activitats d’aprenentatge, suport que reben de la família en la realització de les tasques escolars, ...

Amb el test TONI – 2 vaig valorar un total de 7 alumnes, dels quals a partir de tota la informació prèvia obtinguda vaig valorar conjuntament amb la meva tutora continuar valorant més aspectes de 4 alumnes per tal d’obtenir més informació abans de decidir si s’havia d’elaborar un dictamen o no, seguint les indicacions del Departament d’Ensenyament donades en les:

Instruccions, de 10 de febrer de 2011, de la Direcció General d’Educació Infantil i Primària i de la Direcció General d’Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat per als equips d’assessorament i orientació psicopedagògica (EAP) respecte a l’elaboració dels dictàmens d’escolarització per al curs 2011-2012 d’alumnat amb necessitats educatives especials i d’informes d’alumnat amb necessitats educatives específiques vinculades a situacions socioeconòmiques o socioculturals desfavorides.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada