Descripció:
Dins de les intervencions que tenen establertes els professionals de l’EAP està l’àmbit d’atenció a la zona, amb la participació en els proccessos d’escolarització i transició entre etapes educatives, en aquest cas entre primària i secundària.
Valorarem a un total de set alumnes als quals s’ha anat fent seguiment per part de l’EAP durant tota la primària per de determinar la necessitat o no d’elaborar dictàmens.
Objectius:
v Avaluar les competències dels alumnes de 6è del grup de reforç.
v Valorar les necessitats educatives d’aquests alumnes de cara a la seva incorporació a la ESO.
v Recollir informació de diferents fonts: coordinació amb la MEE i administració de diferents proves.
v Determinar la necessitat d’elaborar un dictamen i realitzar-lo si és necessari.
v Entrevistes amb les famílies. Signatura de dictàmens.
Actuacions:
1. Recollida d’informació:
v Coordinació amb la MEE responsable del grup de reforç en llengua i matemàtiques
v Administració i correcció del TONI-2 (test d’intel·ligència no verbal)
v Avaluació de la comprensió lectora a través del ACL
v Prova de llengua catalana i matemàtiques elaborada per l’EAP T-08 Montsià, per conèixer el Nivell Actual de Competències curriculars.
2. Revisió de l’expedient de l’EAP
3. Valoració de tota la informació recollida
4. Decisió i elaboració dels dictàmens
5. Entrevista amb les famílies i signatura dels dictàmens
6. Traspàs d’informació a l’Institud a través de la CAD
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada