Descripció de les intervencions

Intervenció 3: alumne de 1r amb dificultats d'aprenentatge i possible problema auditiu

Descripció:
L'EAP ja fa seguiment d'aquest cas des de l'inici de la seva escolartizació però amb l'inici de la primària es decideix fer una valoració cognitiva i revisar les actuacions realitzades entorn als possibles problemes auditius del nen.

Objectius:
  • Valorar les capacitats i habilitats que té adquirides el nen.
  • Observar el seu comportament a l’aula i la relació amb la mestra i els seus companys.
  • Establir aquelles àrees on el nen mostra necessitats educatives especials.
  • Realització les adaptacions necessàries per tal que el nen pugui seguir el ritme de la classe.

Actuacions:
1. Recollida d’informació:
  • coordinació amb la mestra tutora per tal de conèixer la seva valoració del nen.
  • coordinació amb la MEE i la MALL
  • valoració de llenguatge a través del GALC
  • entrevista amb la mare per establir vincle de col·laboració i saber el recorregut mèdic en relació als possibles problemes auditius del seu fill.
  • realitzar valoració cognitiva a través del WISC-IV, el Reversal TEST i el COLE 1-A

2. Valorar la informació recollida i decidir si s’ha de realitzar un pla individualitzat detallant el tipus de necessitats que presenta el nen, programant l’atenció individualitzada o en petits grups i si en la valoració psicopedagògica sorgeixen indicis de dèficit auditiu, remetre el cas al per fer nova valoració al CREDA.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada