Intervenció 3: alumne de 1r amb dificultats d'aprenentatge i possible problema auditiu
Descripció:
L'EAP ja fa seguiment d'aquest cas des de l'inici de la seva escolartizació però amb l'inici de la primària es decideix fer una valoració cognitiva i revisar les actuacions realitzades entorn als possibles problemes auditius del nen.
Objectius:
- Valorar les capacitats i habilitats que té adquirides el nen.
- Observar el seu comportament a l’aula i la relació amb la mestra i els seus companys.
- Establir aquelles àrees on el nen mostra necessitats educatives especials.
- Realització les adaptacions necessàries per tal que el nen pugui seguir el ritme de la classe.
Actuacions:
1. Recollida d’informació:
- coordinació amb la mestra tutora per tal de conèixer la seva valoració del nen.
- coordinació amb la MEE i la MALL
- valoració de llenguatge a través del GALC
- entrevista amb la mare per establir vincle de col·laboració i saber el recorregut mèdic en relació als possibles problemes auditius del seu fill.
- realitzar valoració cognitiva a través del WISC-IV, el Reversal TEST i el COLE 1-A
2. Valorar la informació recollida i decidir si s’ha de realitzar un pla individualitzat detallant el tipus de necessitats que presenta el nen, programant l’atenció individualitzada o en petits grups i si en la valoració psicopedagògica sorgeixen indicis de dèficit auditiu, remetre el cas al per fer nova valoració al CREDA.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada